torek, 12. avgust 2014

Popolne ameriške palačinke

Marsikdo je razočaran nad svojim prvim poskusom, ko gre za ameriške palačinke. Tudi sama sem bila prepričana, da morajo biti boljše, kot so izpadle.

Zdaj te palačinke pečem precej pogosto, v različnih variacijah in z različnimi dodatki (kot recimo te).

Včasih pa zapašejo tudi brez vsega, plain pancakes.

Dolgo sem iskala pravi recept, točno pravo razmerje sestavin za moj okus, da niso presuhe, pretrde, prezbite... Našla sem ga in ga tukaj delim z vami, ker so po mojem mnenju to palačinke vredne greha.


Recept je povzet oziroma prilagojen po receptu za Buttermilk pancakes, ker pa se pri nas buttermilk-a ne dobi (lahko ga sicer naredimo sami - 240ml mleka in dve žlici belega kisa ali limoninega soka, pustimo stati 5 minut) sem uporabila mešanico mleka in jogurta. Palačinke so puhaste, sočne in slastne.





Postrežemo s svežim sadjem, maslom, medom, javorjevim sirupom, sladko smetano...

Recept:
140g moke
2 zvrhani žlici sladkorja
1,5 žličke pecilnega praška
ščep soli

180ml mleka
60ml navadnega jogurta
1 jajce
20ml olja

Suhe sestavine zmešamo, mokre premešamo z metlico, da rahlo stepemo jajce. Združimo in počasi premešamo, da dobimo enotno maso - ne mešajmo prehitro, predolgo in preveč. Grudice so dovoljene. Pečemo na srednje visoki temperaturi z malo olja ali kokosove maščobe. Nekateri pečejo tudi na maslu, vendar se po mojih izkušnjah maslo prehitro zažge in zagreni. 





6 komentarjev:

  1. Buttermilk oz.pinjenec se najde v Sparu, linija Natur Pur, zraven jogurtov v hladilniku.
    Čepra je tudi ta varianta super, velja poizkusiti. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bom pa res pogledala, pa poskusim še s ta pravim buttermilk-om :) Hvala!

      Izbriši
  2. Buttermilk je pinjenec. Od pomurskih mlekarn dobite razlicne. V e.leclercu, intersparu in vseh vecjih trgovinah

    OdgovoriIzbriši
  3. Buttermilk je pinjenec. Od pomurskih mlekarn dobite razlicne. V e.leclercu, intersparu in vseh vecjih trgovinah

    OdgovoriIzbriši
  4. Katero moko pa date? Gladko, ostro?

    OdgovoriIzbriši