petek, 28. november 2014

Borovničevi muffini (veganski)

Lahki, fluffy, borovničevi.

Potrebujemo:

220g moke
3 žlice kokosove moke
100g sladkorja
1 žlička pecilnega praška
1/2 žličke sode
limonina lupinica ali 3 kapljice eteričnega olja limone (terapevtske kvalitete, primerno za uživanje)
75g maščobe (olje, kokosovo maslo)
240ml riževega napitka

1 skodelica borovnic (jaz sem imela zmrznjene gozdne borovnice)
1 žlica moke

Pečico ogrejemo na 180 stopinj.
Borovnice pustimo v zmrzovalniku do zadnjega trenutka.
V posodi zmešamo vse suhe sestavine (razen tiste žlice moke). Dodamo maščobo in rižev napitek, zmešamo.
Pripravimo pekač (lahko tudi navaden, jaz sem pekla mini muffine) in tik preden nadevamo maso v pekač, dodamo borovnice, ki smo jih potresli z žlico moke (to bo preprečilo, da bi potonile na dno).
Pečemo 25-30 minut.


Škoda, da jih ni več :(



3 komentarji:

  1. Tudi jaz najraje kombiniram borovnice in eterično olje limone! Njami, super kombinacija! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Svakinji so všeč :)
    Kje pa ste dobili pekač za mini muffine in kakšen je spodnji notranji premer?

    OdgovoriIzbriši