četrtek, 6. november 2014

Obešalnik v omari

Tokrat spet malo DIY, 'home-improvement' tema.

Tale obešalnik se mi valja doma že nekaj let... enkrat sem videla, kupila in dala v predal. Nekako nikamor ni spadal in nihče se ni spravil s tem nič naredit. Zadnjič ga pa spet 'najdem' in sem si rekla, pa nekam menda lahko to dam?!

Pa sem ga namontirala v omaro na hodniku (to je garderobno-skladiščna omara). Namenjen je obešanju torb, nahrbtnikov, nakupovalnih vreč - kadar grem v trgovino vedno vzamem nahrbtnik in še kako vrečo za rezervo, ker res ne maram kupovat plastičnih vrečk.

Pred tem obešalnikom je bilo pač obešeno skupaj z jaknami/bundami in tam je bila vedno gneča, naloženo eno preko drugega, kar me je začelo skrajno živcirati - odkar je tak red pri igračah, si ga želim še drugod. In tako počasi spet urejam naš dom, znebim se odvečne krame, najdem kako stvar, ki mi prikliče lepe spomine in se na sploh bolje počutim.



Tudi tole je imelo skozi leta več različnih namenov, v vsakem prostoru je viselo nekaj časa, nikoli nisem prav dobro vedela kam namontirat in kaj dat noter. No zdaj pa je našlo svoj namen za brisače v kopalnici, zadnji predalček pa za lončke in podobne zadeve za igro v vodi.




Pozdravček!


Ni komentarjev:

Objavite komentar