četrtek, 1. januar 2015

Silvestrske lunice (veganski piškoti)

Mojim piškotnim eksperimentom ni videti konca! Zadnjič sem preizkušala vegansko verzijo Chocolate chip cookies in so fenomenalno uspeli! Za hec meje zanimalo kako se v piškotih obnaša banana namesto jajca. Za biskvitne zadeve je banana kar pogost nadomestek pri piškotih pa je še nisem zasledila. No od zdaj naprej je to moj nadomestek za jajca v piškotih. Res se krasno obnese, imam v načrtu preizkusiti še nekaj receptov, upam, da me vsi tako pozitivno presenetijo.

Za lunice sem potrebovala:
260g pirine moke
100g rjavega sladkorja
1 banana, zelo dobro pretlačena z vilico (moja banana ni bila preveč zrela, komaj kaka pikica na olupku)
100g stopljenega kokosovega masla
2 žlici sveže stisnjenega pomarančnega soka
2-3 kapljice eteričnega olja divje pomaranče, pomarančno esenco ali bio pomarančno lupinico

Sestavine zgnetemo v testo. Zaradi manjše količine maščobe je malo bolj suho in drobljivo, a brez skrbi! Testo pustimo počivati 10-15 minut na sobni temperaturi (v hladilniku bo kokosovo maslo postalo pretrdo).

Razvaljamo na rahlo pomokani površini 4-5mm debelo in izrežemo lunice (jaz sem jih kar z okroglim modelčkom). Če se testo med valjanjem trga ga lahko kar z roko popravimo skupaj.

Piškotke spečemo v pečici na 180 stopinjah do zlate barve (okoli 15 minut).

Za moj okus so ravno prav sladki, okus je zelo 'klasičen', sveže pečeni imajo rahlo aromo po banani in pomaranči. So hrustljavi in krhki, a ne pretrdi, naslednji dan pa se še malo zmehčajo. Res sem zadovoljna z rezultatom in komaj čakam da se lotim še kakšnih!


Jutri pa o novih igračah - kaj in za kaj ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar