petek, 11. november 2016

Veganski Brownie tart z malinami brez glutena

Tokrat sem prvič preizkušala brezglutensko moko Schaer. Ponavadi sem kupila pač ajdovo, proseno, riževo, koruzno...Ampak moram reči, da sem prijetno presenečena. Ok, moram poskusit še kaj kar zahteva večjo količino moke, ker v tem receptu je res ni veliko :)


Pomagal mi je moj najboljši pomočnik, ki je vse naredil sam :)

Recept:
120 g kvalitetne črne čokolade (Lindt naprimer)
80 g trsnega sladkorja
95 g Schaer mix C moke
1 žlička pecilnega Biovegan
1 žlička sode bikarbone
1 bio vanili sladkor (na primer Biovegan)


sok 1 limone
1 banana
120 ml vode
75 g kokosovega olja
3 žlice kokosa (nastrgan)

Skodelica zmrznjenih malin.


Čokolado stopimo in ohladimo na sobno temperaturo. Moko, sladkor, sodo in pecilni z vanilijem natehtamo in zmešamo.Banano, vodo in kokos zblendamo in vlijemo v suho mešanico, dodamo še čokolado in olje, ter na hitro premešamo. Prelijemo v rahlo pomaščen pekač.



Premer pekača je 23-24 cm.

Po vrhu potresemo zmrznjene maline in postavimo v ogreto pečico na 180 za slabih 30 minut. Preverimo po 20 minutah. Čokolada se hitro zažge, zato previdno.




Postrežemo lahko še toplega in na vrh damo kepico vanilijevega sladoleda. Za lepše rezanje pa priporočam, da tart dobro ohladite. Svoj okusin sočnost najlepše razvije na sobni temperaturi, zato ga pred postrežbo pustimo pol ure na pultu.



Ni komentarjev:

Objavite komentar