sobota, 18. oktober 2014

Sortiranje, razvrščanje, večnamenske igrače



 Joooj, kako sem vesela, ko imamo kako stvar, ki je 'multiuporabna'! Tokrat sem spet nekaj čarala doma in ugotovila, da lahko škratu pripravim čisto svežo novo aktivnost in zato uporabim stvari, ki jih imam doma.

Za rojstni dan je dobil tele krasne lesene sestavljanke, ki sva jih tudi že poskusila sestavljati, a nekdo še nima dovolj potrpežljivosti in 'nežne' roke, pa sva dala zaenkrat še na stran.



 Sem pa z največjim veseljem uporabila obe škatli :)

Tisto s konji za risanje črk v soli,



tisto z medvedki pa za razvrščanje/sortiranje.



Za prvo tako sortiranje (zgoraj) sem izbrala res take predmete, da so si med sabo zelo različni in nimajo praktično nobene povezave, težavnost bova stopnjevala postopoma. Škrat se je pridno lotil in z malo spodbude in pomoči razvrstil oziroma posortiral predmete. Res super zadeva, bo še v uporabi!


Včeraj smo bili še v Ikei, kupili nekaj super lesenih stvari in komaj čakam, da se igra začne :) Toliko idej mi skače po glavi, pa ne vem kdaj mi bo uspelo vse udejanjit!

Se javim spet kmalu ;)


Ni komentarjev:

Objavite komentar