sreda, 8. oktober 2014

Z brda, z dola :)

Ali malo mešano ;)

Ja nič, zaključil se je moj Detox izziv - spremembe več kot pozitivne. Najboljša od vseh (kljub temu, da sem z njo dobila spet malo bolj pubertetniški videz) pa menstruacija. Tokrat prvi dan 80% bolje kot prejšnji mesec, naslednji dnevi pa so minilo, kot da je ni :) Res super! Torej, vsekakor vztrajam pri tej prehrani še naprej, v kolikor se mi bo pač zdelo, da mi odgovarja - lahko da za vedno. Nekajkrat, ko sem poskusila škratovo mlečno večerjo (1 mala žlička, da preverim, če ni prevroče, če je okusno ipd...) me je potem prav nesramno zvijalo po trebuhu in očitno je, da mi kravje mleko ne sede dobro na želodec.

Danes sva obiskala montessori vrtec. Malo zaradi mojega firbca in malo, da se škrat navadi družbe otrok (je precej zadržan, ponavadi potrebuje kar nekaj časa, da se privadi na nove ljudi, še posebej otroke). Prva izkušnja z montessori vrtcem je zame kar pozitivna, po otrokovih odzivih sodeč, je bilo tudi njemu všeč. Vmes je parkrat rekel, da gre na sprehod ali domov, pa se je potem hitro zamotil. Predvsem sem bila presenečena, da mu tokrat družba otrok ni bila odveč. Prav hitro je šel sam naokoli pogledat in si izbral aktivnosti.




Joj, moram še to potarnat! Zadnjič greva, vsa nabasana z opremo za na peskovnik, ven. Končno prideva do peskovnika, kjer pa naju je čakalo neprijetno presenečenje. Mene je minilo, da še kdaj stopiva v peskovnik, škrat pa je k sreči odvandral mimo. (Če kdo ne ve o kakšnem presenečenju je govora, imam fotodokaz.)

Pa še 'nagradno vprašanje': Kje se skriva knjižnica?


Uživajte!

Ni komentarjev:

Objavite komentar