sreda, 21. september 2016

Lemon Poppy Seed Muffins

Ker v slovenščini se ne sliši tako lepo :) Poppy :)

Skratka, ful rahli mafinčki, res hitro nastanejo (ker jaz nimam vedno veliko časa za packanje, mafine pa vržem skupaj v manj kot petih minutah!)

Za tele čudovite mafine boste potrebovali:

240 g pirine moke
4 velike žlice maka
100 g trsnega sladkorja
1 žlička sode bikarbone
1 žlilčka pecilnega praška Biovegan

1 limona, stisnjena v sok
8 kapljic eteričnega olja limone (ali limonina lupinica, če je bio limona)
250 ml hladne vode
40 ml olja

Kot ponavadi, suhe posebej, mokre posebej, zmešamo in spečemo na 180 stopinjah 20-25 minut. Mafin papirčke napolnimo do konca :)

Dober tek!


5 komentarjev:

  1. Mmmmmmmmm, čisto po mojem okusu.
    Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Moji se ravno pečejo. Ampak mislim, da bodo malo bolj narastli kot zgoraj na sliki. Sem dala kombinacijo polnozrnate in bele moke

    OdgovoriIzbriši
  3. In kako so uspeli? Moja masa je bila kar tekoča in so ostali kar ravni, tudi biskvit danes jebil popolnoma raven - tako lepega še nisem spekla :O

    OdgovoriIzbriši
  4. Njami :). Kje kupuješ pa mak in katero pirino moko?

    OdgovoriIzbriši
  5. Pirina moka je gladka natura mislim, da. Mak sem slučajno v Hoferju zadnjič videla, pa sem ga vzela. Se zgodi ravno 2x na leto :D

    OdgovoriIzbriši