petek, 28. avgust 2015

Mešanje barv in slikanje s čopičem

Čez poletje smo (vsaj mi) malo več zunaj kot čez zimo... Ker se bliža jesen, sem zadnjič, ko je lilo, pripravila tole dejavnost. Že zelo dolgo nisva risala, kaj šele slikala in zdelo se mi je, da je skrajni čas, da spet malo poskusiva.

Dala sem mu dve barvi, rumeno in modro. Kako se zmešata sva preverila kar takoj v praksi. Sam je najprej pomočil čopič v rumeno in malo po listu. Potem isti čopič še v modro in takoj je opazil, da je zdaj zelena, čeprav je čopič pomočil v modro barvo.


Razložila sem še jaz, da se modra in rumena zmešata v zeleno. In potem je kar nekaj časa preverjal kakšne zelene nastanejo.






Naslednjič, ko naju preseneti dež, pripravim rdečo in rumeno. Midva sva se imela super in zdaj že nekaj dni prihaja do mene in pravi, da bo risal. Yaaay! :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar