sreda, 19. avgust 2015

Pull-apart zeliščni kruhek z malim pomočnikom

Kadarkoli začnem kaj ropotat po kuhinji, moj mali pomočnik hitro priteče: 'Mami, kaj delaš?'

In se lotiva kakšnega packanja. Danes sva recimo zamesila kvašeno testo. Mali pomočnik pomaga pri vsem - z žlico daje moko v posodo, odmeri žličko soli, strese notri kvas, zlije tekočino in olje.. res vse, jaz pa stojim zraven in spodbujam, pomagam, če je treba, prigovarjam koliko še potrebujeva... Praktično vse naredi sam.

Tole je ena starejša slikca, ker danes je bil prehiter zame med delom pri pultu :)

Tele pa današnje... Takoj v pripravljenosti s svojim malim valjarjem.

Pripravljena za packarijo. (Njegov mini pribor/pripomočki večkrat prav pridejo!)

Med delom si pove: 'Pa damo testo gor.'

'Pa ga namočimo.'

'In ga damo v pekač.'

Vse do konca je naredil sam z največjim navdušenjem. (Tisti pripravljeni pladnji za treniranje prenašanja so mu že dolgočasni. Veliko raje trenira v realnih situacijah.)

Pečen pull-apart kruh. Meni nekaj najboljšega...

Nastali so tudi rogljički, a te sem delala sama, ker sva vmes sestavljala železnico in potem ni bilo interesa za v kuhinjo :D




P.s.: Recept za tale slastni kruhek se najde tukaj.


Strašno sem zadovoljna kadar združiva koristno s prijetnim - montessori aktivnost, sodelovanje od začetka do konca in svež doma narejen kruh. Cenim take dni in cenim, da imava to možnost.

Se beremo!














Ni komentarjev:

Objavite komentar