sreda, 22. junij 2016

Jedilnik 2.dan (Izziv z Mami je doma)

Očitno me meče na zeleno danes. Lahko mi sledite, ali pa sledite sebi. Katera barva vas vleče?

Zajtrk: Zeleni smoothie z banano, pomarančo, ovsenim mlekom, špinačo, jabolkom (dodala sem  nama še B12 in Virikid vitamine za otroke)
Malica: Kava z riževo lešnikovim mlekom (instant kava Beanies, če bi šteli kalorije bi vam bilo všeč, da ima skodelica samo 2. No, moja sigurno več, ker jo sladkam in dodam riževo lešnikovo mleko.) 2 grisina
10 minut joge
sprehod 1 ura in pol (od 10ih do 12ih zunaj, potem pa 2 uri ukvarjanja, uspavanje in kuhanje kosila, ura je 15:00)
Kosilo: Zelena rižota. Popražimo čebulo na olivnem olju, dodamo bučko, zmrznjen ali svež grah, svež peteršilj, kurkumo, sol, poper, riž in zalijemo. Postrežemo s kako solato. Jaz sem za podlago dala svežo špinačo.
Malica: Rižota od kosila, banana, smoothie z banano, borovnicami, malinami, ovsenim mlekom, hruško (smo bili lačni vsi po vrsti!)
sprehod, lahka hoja 1 ura
Večerja: Polnovredni pirin zdrob na ovsenem mleku s hruško in cejlonskim cimetom.







 Današnji 'nasvetki': 
*Čimvečkrat se spomnite in potegnite trebuh noter. Avtomatsko se lepše in bolj vzravnano držite in po malem trenirate mišice trupa in hrbta.
*V teh dneh dodajte zvečer pod tušem piling s sodo bikarbono in kokosovim oljem. Jaz sem dodala še 2 kapljici divje pomaranče. Piling bo odstranil odmrle celice in pospešil obnovo kože, kokosovo olje pa bo kožo nahranilo, da ne bo po pilingu izsušena. 


*Ne pozabite na tekočino. Voda je najboljša. Pa voda z limono. Pa voda z limeto. Voda skratka. :)
*Zmrznjen grah je zakon :)

Vse fotografije so last Mami je doma in jih ni dovoljeno kopirati, reproducirati in uporabljati brez avtorjeve privolitve.

Ni komentarjev:

Objavite komentar