četrtek, 9. junij 2016

Šampinjonov polpet

Nič lažjega! Ko je lakota in ideja, pač spacamo kaj skupaj :) Malo sem že naveličana stročnatih polpetkov za zdaj (sigurno me bo kmalu minilo), pa sem si rekla, ajde, da probam :)

Surove šampinjone sem na hitro sesekljala kar v multipraktiku, dodala sem začimbe - meni so najbolj všeč bazilika, origano, kurkuma, sol, poper in svež peteršilj. Pa malo olivnega olja. Masa je bila precej redka, dodala sem ajdovo moko, koruzni zdrob in proseno moko. Dodajala sem res po občutku, maso pa sem namenoma pustila precej mehko in sočno.

Poskusno sem v ponvi na olivnem olju popekla en polpetek, ki je bil ravno prav vse... ravno prav slan, začinjen, hrustljavo zapečen. Maso vedno poskusim surovo, da ocenim če kaj manjka, okus pa se seveda malo spremeni, ko je pečeno, zato ponavadi naredim en poskusni polpet, v primeru, da razpade, je presuh, premalo začinjen... lahko popravim, preden spečem vse.

Imela sem enih 300-350 g rjavih šampinjonov in iz tega dobila 6 kar velikih polpetov. Maso sem porabila takoj. Šampinjoni ponavadi spustijo nekaj vode, zato sem dodala koruzni zdrob, ki je popil nekaj te tekočine. Približno bi ocenila, da sem porabila 2 žlici ajdove, dve žlici prosene in 1-2 žlici koruznega zdroba.






V sendvič sem dala še avokado in motovilec, na kruh pa namazala humus. Manjkala mi je ena sveža omakca, ki je bila v hladilniku pripravljena, a zaradi deteta je paradižnik še prepovedan - omakca je bila iz pelatov, fino začinjena, zelo sveža in hladna in bi se krasno podala zraven, upam da poskusite ;)

Dober tek!


Ni komentarjev:

Objavite komentar