ponedeljek, 13. junij 2016

MyHummy šumeči medvedek

Joooj, šumeči medvedek, kje si bil prve tri mesece nespečnosti našega deteta?

Jah ni kaj, sem bila prepričana, da mi kaj takega ne bomo potrebovali in da ne bo nič prav prišlo. No, če nimaš, res ne more pomagat.

Prve tri mesece je naš najmlajši član podnevi spal tam nekje nič ur. Težko je bilo. Spanci so bili 5 minutni. Tisto, ko ga odložiš in misliš KONČNO, saj zdaj je bil pa tako utrujen, pa najedel se je, zdaj bo pa spal. Začneš pomivat posodo... ueeeeee!!!! Čari materinstva, kajne?

Tudi po teh treh mesecih se spanje ni kaj hitro izboljšalo, k sreči pa je vsaj ponoči dokaj mirno potekalo vse skupaj. Hranjenje in spanje dalje. Huh. Lucky me!

Potem pa me najde ena prijazna Barbara. Piše mi o nekem medvedku. Hmm, a bi poskusili? BI! Po tem, ko smo ugotovili, da napa, pralni in sušilni stroj, voda, sesalec... pomirjujoče vplivajo na otroka, sem bila prepričana, da bo tudi medvedek pripomogel h kakšni minutki spanja več.


Z Barbaro se vse dogovoriva in paketek pride. Joj! Krasen je bil ta paketek. Mehak, belo bež okrogli medvedek, s priročno visečimi rokami in nogami, da ga lahko še nespretno dete vlači sem in tja. Najprej sem mu dala samo za pogledat, nisem niti vklopila šumenja. Pretipal ga je celega, se z njim objemal, ga gledal in se mu nasmihal. Ne vem kaj sta se pogovarjala, a debata je bila dolga :D


Tako sem mu ga večkrat dala za prijemat  in ga tu in tam tudi vklopila. Pa je bil mir kakih 10-15 minutk, kar je dosti, da gre človek v miru do kopalnica, mogoče malo poklika po internetu, pripravi kaj za jest.. vse sorte. Ja, 10 minut se mi je zdelo ogromno! Zdaj je mali žabon star že 4 mesece in spanje se je kar popravilo. Nekajkrat na dan zaspi za kake pol ure (izjemoma po nesreči tudi za dlje), zunaj spi ves čas ali pa nič. MyHummy pa še vedno poskrbi za kakih 10 minut pavze :) Pri uspavanju ga še nisem uspela preizkusiti, saj dete jasno nakaže, da je utrujeno, ga malo pozibam in odložim - izkoristim priložnost naslednjič, ko bo uspavanje neuspešno.





Ni komentarjev:

Objavite komentar