sreda, 20. julij 2016

Jedilnik 30.dan (Izziv z Mami je doma)

Moram reči, da zame je bil resnično izziv. Zelo sem se morala trudit s kuhanjem, hrano nasploh, migala sem, ker bi imela sicer slabo vest, da vas zavajam, trudila sem se s fotografiranjem... In veste kaj? Meni je bilo totalno vredno. Super sem se imela, ogromno idej sem uresničila (v bistvu mi je bil to izgovor, da sem več packala po kuhinji kot bi morda sicer) in se tudi kaj novega naučila - to se vsakič, ko se lotim malo boljše pofotkat kak krožnik.

Jaz sem s končnim rezultatom zadovoljna. 30 dni ni veliko za kake konkretne osupljive spremembe... je pa začetek. Morda priložnost, da ostanete na tej poti in se trudite za bolj zdravo življenje. Zdaj bi to počasi prešlo v navado in takrat sploh ne razmišljamo več o tem kaj delamo in zakaj delamo. Samo naredimo.

Malo me še moti odvečna koža, ampak tukaj se ne da prehitevati. Trudim se s pilingi in masažo, počasi bo šlo nazaj. Kriva sem pa itak sama, ker sem vmes naenkrat prehitro dala dol kar nekaj kg (nenamerno!)... Zdaj sem na svojem cilju in za moje pojme idelani teži - 60 kg. Kilogram do dva gor ali dol se meni hitro pozna, zato se glede številk ne sekiram ravno.

Želela bi si sicer še več časa za jogo (to bom lahko zdaj, ko ne bom rabila dnevno objavljati jedilnikov, hihi :), ampak v vročini se mi res ne da naprezat in pretiravat, ko pa že brez da migam komaj živim.

Upam, da med izzivom niste bili lačni! Namreč pri rastlinski hrani je lahko vnos količinsko dosti večji kot pri vsejedi prehrani, saj so izključno rastlinski obroki kalorično manj bogati (a veliko bolj hranljivi) od živalskih.

Cilj izziva je bil, ne samo, da se boljše počutite, ampak tudi, da se navadite pripravljati svežo hrano, da jo pripravljate sami, namesto zapakiranih neumnosti iz trgovine, da kadar posegate po prigrizkih in 'junk'-u - je lahko tudi to zdravo in če vedno ni, nič zato!

Ste zasledili kakršnekoli spremembe? Prebava? Mentalna bistrost?  Zbujenost, več energije? Koža?

O teh stvareh bi se lahko pogovarjali v nedogled, mislim da so redki tisti, ki se jim zdi, da jim več sadja in zelenjave škodi, zatorej če niste med njimi, upam da nadaljujete in se trudite zase in za svoje otroke. Ne gre (samo) za izgled. Najpomembnejši rezultat je počutje in zdravje, vse ostalo pa pride zraven v paketu ;)

Za zadnji dan izziva sem pripravila:
Zajtrk: smoothie z banano, ovsenimi kosmiči, sezamom, kokosovim mlekom, cimetom
Malica: banana
Kosilo: rižota z grahom, bučke v 'testu', pečeno rdeče zelje (tako dobro, da jutri ponovim, pofotkam in pripišem postopek!
Malica: smoothie z ananasom, kokosovim mlekom, banano, ovsenimi kosmiči, pomarančo
sprehod 2 uri
Večerja: koruzni kosmiči z ovsenim napitkom

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar