četrtek, 29. oktober 2015

Lečin burger

V objemu pirino-rženega kruhka en krasen, rahel in sočen lečin polpetek, za dodatek pa še malo zelenega in voila! ;) Skupaj s kruhki sem za tole kosilo potrebovala približno dve uri.

Za kruhke:
300g pirine moke
100g polnozrnate ržene moke
1 žlička soli
1 žlička sladkorja
2 žlici kokosove maščobe
2-3 dcl tekočine (voda+ovseno mleko)
1/2 kocke svežega kvasa

Vse skupaj zgnetemo v gladko testo in takoj oblikujemo ploščate diske za burger kruhke. Položimo na pekač s peki papirjem in pokrijemo. Naj vzhaja vsaj pol ure na toplem. Pečemo pri 190 stopinjah do zlatorjave barve.

Vmes skuhamo lečo. Idealno je, če jo prej operemo in namočimo, sicer pa vsaj operemo.
Za 3 polpetke premera 6-7cm sem vzela eno skodelico (250ml) zelene leče. K temu sem dodala 3 žlice čičerikine moke in začimbe - bazilika, origano, malo paradižnikove mege, poper, sol, rdeča paprika. Vse skupaj sem malo pretlačila z vilicami in pustila počivati medtem ko sem čakala, da se kruhki spečejo.

Pečene kruhke ohladimo.

Oblikujemo polpetke - maso poskusimo, da preverimo, če je dovolj začinjena - in jih popečemo na kokosovi maščobi. Vmes prerežemo bombetke, premažemo z malo kokosove maščobe in jih popečemo zraven polpetkov.

Na spodnji kruhek namažemo malo humusa, ali kak drug veganski namaz, po želji dodamo čebulo, por ipd; na to položimo hrustljavo zapečen polpet, dodamo solato (v mojem primeru motovilec in rukola), na zgornji kruhek ajvar (ali kečap ali karkoli) in pokrijemo. Ugriznemo in uživamo.


*Opomba: polpetki so res zelo rahli, zato oblikujmo največ pol cm debele, sicer nam bo pogledal iz burgerja ob prvem ugrizu ;) (Predvidevam, da bi kakšna druga moka - pirina, ajdova ipd naredila malo bolj kompakten polpet, a mi je všeč, da se okus hitro pomeša med vse ostalo.)

**Za prilogo sem dodala še pečen krompirček, ker je bila pečica itak vroča in iskreno... kdo ne mara pečenega krompirčka?!

Ni komentarjev:

Objavite komentar