sobota, 10. oktober 2015

Veganska špinačna lazanja

Tole je nastalo zelo na hitro iz čistega cravinga... Že kak dan ali dva sem sanjala o neki zeleni lazanji, z bešamelom in fino zapečeno vse skupaj.

Nastala je iz sestavin, ki sem jih imela doma, o količinah ne morem natančno govoriti, zato jih poskusite prilagoditi vašim potrebam:

Testenine za lazanjo, neke random brezjajčne (jaz sem porabila kakih 10-12 lističev, ki sem jih sproti za dve minutki pokuhala)
Zmrznjeni peleti pasirane špinače (so občasno na zalogi, če ne dobim sveže, porabila sem kakih 250g)
Sojino mleko, 2-3 dcl
Pirina moka, 2-3 žlice
Vitaquelle margarina (se znajde v hladilniku 2x na leto iz teksturnih razlogov), 2-3 žlice
Sol, po okusu
Poper, po okusu

Špinačo sem odtajala in jo malo ožela čez cedilo. Začinila sem jo samo z malo soli in popra ter premešala.

Skuhala sem bešamel; v kozico  dobri dve žlici margarine, na stopljeno margarino okoli dve žlici moke, nekaj soli in sojino mleko. Pokuham do primerne gostote in preverim, če je dobro začinjeno.

Začnem nalagati v pekač, malo pretiravam z bešamelom, da ja ne bo suha! Vmes se mi zazdi, da bo zmanjkalo špinače, zato iz zmrzovalnika vzamem za eno plast graha, ker je tak lep zelen in ker drugega ni pri roki. potresem grah na predzadnjo plasto, malo posolim in polijem z bešamelom. Še zadnja plast testenin, spet bešamel in končano.

Počim v ogreto pečico na 180 in nastavim timer za 20 minut. Potem preverim in zapečem še na zgornji rešetki na 220.

Ko se mi zdi primerno pečeno, vzamem iz pečice in pustim kakih 10 minut, da se malo usede.

Res čista improvizacija, ki je prav fajn uspela. Sojin bešamel je bil zelo dobrega okusa, morda bi lahko bil še malenkost bolj gost, sicer pa glede na količino dela (za lazanjo imam vedno občutek, da vzame veliko časa in je potrebno veliko packarije) super duper lazanja!

Naslednjič pa blitvina :)

Seveda, kos se najlepše odreže naslednji dan ali vsaj po nekaj urah (če sploh kaj ostane), tale pa ves vroč še malo postrani stoji.

3 komentarji:

  1. Prekrasno! =)

    Hvala za inspiracijo, danes se tega recepta lotim še sam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je odlično uspela. Hvala za inspiracijo. :)

    OdgovoriIzbriši