ponedeljek, 26. oktober 2015

Preprosta juha s šampinjoni

Danes si je škrat zažele juho z vlivanci. Kakopak, sem mu ustregla. Meni pa ni preveč dišala in ker sem imela v hladilniku še šampinjone, ki jih je bilo treba porabit..  sta se skuhali dve juhici. Seveda z mojim krasnim malim pomočnikom je vse lažje. Opral mi je korenje in cvetačo, 'pomil posodo', zamešal vlivance... Skoraj nisem imela dela.

No, ampak tole je recept za gobovo juhico, pa se kar spravimo k delu.

Sestavine za dva krožnika juhe:
200g svežih šampinjonov
1/2 rdeče čebule
2 korenčka
2 krompirja
sol
poper
kurkuma
rdeča paprika
suha zelena
bazilika
ščep origana
lovor

Čebulo nasekljamo in prepražimo na olivnem olju, dodamo narezan korenček, očiščene in narezane šampinjone ter krompir, ki smo ga narezali na kocke. Vse skupaj popražimo, začinimo in zalijemo z vodo. Kuhamo toliko časa, da se krompir zmehča. Po potrebi zgostimo z mešanico moke in vode. Poskusimo in postrežemo, ko smo zadovoljni.






Dober tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar