nedelja, 10. januar 2016

Ajdovi polpetki brez glutena

Tole sem sčarala čisto iz te želje, da so polpetki brez glutena. Ajda se mi sploh zdi ena super stvar, zanimivega okusa in lahka za pripravo.

Delala sem že ajdove polpetke, a sem jim takrat (in še večkrat potem) primešala še lečo - zeleno, rjavo, rdečo.. katera koli je bila pač pri roki. Tokrat sem si rekla, da poskusim samo z ajdo in nastali so tile rahli, hrustljavi in čisto nič mastni polpetki.

Potrebujemo:


1 manjšo skodelico suhe bio ajdove kaše Natura (namočimo za nekaj ur in nato speremo)
1 korenček
1 manjša rdeča čebula
3 vejice peteršilja
malo origana Maestro
malo rdeče sladke paprike Maestro
1 žlica paradižnikove omake (ali kečap)
sol
1 žlica olivnega olja
2 žlici čičerikine moke
2 žlici riževe moke
           

Čebulo nasekljamo, korenček drobno naribamo in skupaj z ostalimi sestavinami dodamo namočeni ajdovi kaši. Masa se pravzaprav sploh ne sprijema. Poskusila sem speči dva polpetka v ponvi na malo maščobe, pa je bilo precej težko, zelo so bili rahli, hitro razpadli... Vendar nisem želela dodajat glutenske moke, ostale pa malo slabše povežejo. Tako ali tako sem jih imela plan peči v pekaču za muffine v pečici brez maščobe. Namreč polpetki so lahko polpetki za v burger ali slani prigrizek kar tako.




Še bolje je, če maso pustimo, da se še malenkost razmoči in poveže čez noč (maso sem delala zvečer, potem pa (razen testnih dveh) uporabila naslednji dan za kosilo) v hladilniku. V vsako posodico v pekaču damo eno veliko žlico mase in dobro potlačimo z dnom kozarca. Morda bi lahko na vsak polpetek dali žličko kokosove maščobe, a meni se ni zdelo potrebno. Iz te mase sem dobila 14 manjših polpetkov.
Pečemo v ogreti pečici na 180 stopinj okoli 15-20 minutk.





Dober tek!

PS: Super duper pašejo v mini bombetke in kaj hitro imamo celo novo stvar - burgerček! Recept za bombetke najdete tukaj.




3 komentarji:

  1. Še en super recept ;). Koliko časa se pa peče in na koliko stopinj?
    Kaj dam lahko namesto čičerikine moke, več riževe ali lahko dam tudi 2 žlici prosene moke + riževa?
    Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem temperaturo in čas pečenja dopisala (mi je ušlo iz glave zgleda), namesto čičerikine lahko daš katerokoli moko, mislim da bo ravno tako učinek vezave podoben.
      Malenkost,
      Adriana

      Izbriši
  2. če nimam riževe in čičerikine moke, lahko dam ajdovo?

    OdgovoriIzbriši