sreda, 20. januar 2016

Eksperiment - sojini koščki, prvič

Sem namignila, da se obeta nekaj preizkušanja novih sestavin, ne? Nekaj takih, ki jih nisem še nikoli uporabljala. Med drugim so to sojini koščki Natura. Proti soji sicer nimam nič, samo ne znajde se doma prav pogosto. Občasno sojino mleko, ker je edino ne-sladkega okusa, kadar potrebujem kaj takega, pa tudi tofu občasno zaide v košarico. No tokrat pa smo poskusili sojine koščke. Popolnoma brez pričakovanj.


Odločila sem se, da za prvič poskusimo omako za testenine. Skoraj ne moreš zgrešit :)

Pa sem se kar lotila.  Po navodilih sem koščke prelila z vrelo vodo in odlila čez 10 minut. Medtem sem nasekljala eno manjšo čebulo in naribala dva večja korenčka.

Porabila sem torej:
1 manjšo rdečo čebulo
50 g sojinih koščkov
2 večja korenčka
začimbe

Školjke iz 3 žit Zlato polje
Špinačni rezanci Zlato polje

Čebulo sem prepražila, dodala namočeno sojino meso in je že zadišalo. Potem sem zraven pomešala še korenček, začinila (standard - sol, kurkuma, malo rdeče paprike, zelena Maestro) in zalila z nekaj vode, da se je korenček še malce pokuhal. Po 10 minutah sem zadevo zgostila z mešanico pirine moke in vode, poskusila, še malo posolila in finito! Pa za po vrhu malo sezama. Ekstra hitra omakca za tiste dni, ko nimamo časa ali volje, da v kuhinji ustvarjamo ure in ure. Mislim, da si bom eno takole nakuhala kar za v zmrzovalnik, bo prišlo prav po porodu.





Z detetom sva se fino najedla, on si je za sladico izbral banano (šel sam v kuhinjo, ga sprašujem če kaj pomagam in se dere nazaj: ne pomagat!, potem pa priteče z banano- kako krasen otrok!!!) jaz pa tuhtam kaj bi naredila zanimivega iz ajdove kaše, ki sem jo namočila ;)




1 komentar:

  1. Super izdelek, zelo praktičen in okusen. Sojine koščke vedno vzamem na dopust, da mi vsaj en dan ni potrebno iskati "pravih" beljakovin (meso), ker pač (moški) želodec je potrebno založiti z beljakovinami. :)

    OdgovoriIzbriši