nedelja, 24. januar 2016

Pirino kamutovi krofki

Poleg krofkov so v planu še miške. Slučajno so pač krofki prišli prvi na vrsto. Testo sem malo obogatila, sicer si mi zdi, da je kvašeno brez jajc in mleka in drugih standardnih sestavin kot ocvrt kruh.

Krofi seveda niso enaki tistim iz trgovine ali pekarne, ker so tudi skoraj vse sestavine drugačne. So pa zelo okusni, malo bolj 'gosti'  in malo manj penasti. Mastni ne preveč, malo pa le, kot se za krof spodobi. Žal tudi obročka nimajo, razen, če bi količino olja prilagodila tako, da bi se namočila samo 1/3. Mene sicer to ne moti.

Torej za testo sem porabila:
210 g pirine moke
40 g kamutove moke
2 vanili sladkorja
1 banano (75 g)
120 ml sojinega mleka
1 žlička suhega kvasa


Na koncu, ko sem videla kako se testo oblikuje sem dodala še 3 žlice pirine moke in okoli 30 ml sojinega mleka.


Takoj sem z naoljenimi rokami oblikovala kroglice, težke 35-40 g. Pustila sem jih vzhajati debelo uro samo na eni strani, pokrite.

Krofke sem spekla na kokosovi maščobi in še vroče posula s sladkorjem v prahu.


Rahlo zadišijo po banani in tudi naslednji dan niso presuhi. Po želji jih napolnimo z marmelado, jaz sem kar preskočila in jih namakala v ovseni napitek :D




2 komentarja: