petek, 8. januar 2016

Stročnata bolonjez omaka

Midva z otrokom imava zelo rada čičeriko. Brez heca. Kadar jo kuham moram obvezno dati malo ekstra zraven, ker jo jeva kar tako, za prigrizek. Strašno fajn se mi zdi, da otrok pozna res praktično vsa živila, ki jih v kuhinji uporabljamo, vse vpraša, si zapomni in potem tudi ponavlja, včasih si celo sam zaželi kake jedi, ki sva jo skupaj skuhala iz njemu ljubih sestavin.

Tokrat sem si zamislila, da naredim nekaj stročnatega. Takoj, ko je videl kaj se pripravlja, je želel biti zraven, mešat in pomagat in seveda okušat. Vprašala sem ga, če bi raje pire krompir ali testenine školjkice. Izbral je pire krompir. Pri takih stvareh mu res rade volje ustrežem (čeprav si dostikrat premisli vmes ali me heca in mi pravi, da zdaj ne bo tega, da bo rajši tisto drugo kar sem ponujala... naj mu bo, ker je super pomočnik), ker potem večinoma res lepo vse zmaže (polovico še preden neseva na mizo).

Skratka, da se vrnemo k receptu...

Potrebujemo:
1 skodelico (približno 2 dcl)  rjave leče Zlato polje
1 skodelico (približno 2 dcl) čičerike Zlato polje
*kljub temu, da ni treba namakati sem jaz namočila oboje za približno 2 uri pred uporabo.
3 čebule (barva in velikost... po želji)
sol po okusu
Začimbe Maestro
zelena
čili
rdeča paprika
česen v prahu


Čebulo nasekljamo in prepražimo na olivnem ali kokosovem olju, dodamo oprano lečo in čičeriko, začimbe in zalijemo z nekaj vode - toliko, da je pokrito, potem pa dolivamo po potrebi. Jaz sem tole bolj dušila kot kuhala, zato je tudi malo dlje trajalo, a je okus odtehtal tudi to. Na koncu sva malo zgostila z mešanico vode in pirine moke. Med tem mi je uspelo olupit in skuhat še krompir ter testenine. Pire sem zmečkala z ovsenim mlekom in malo kokosove maščobe.



Mali kuhar je komaj že čakal, da lahko poskusi kaj sva skuhala. Vmes med mešanjem (po tem, ko je čebula nehala učke pečt) pa komentarji: Ooo kako bo to dobro kosilo! Kako človek ne bi z veseljem kuhal?

Ko je 'požegnal' jed sva na hitro še pofotografirala in ohladila, potem se je pa že mudilo naprej jest.
 




Dober tek!





Ni komentarjev:

Objavite komentar