torek, 12. januar 2016

Zelenjavni muffini

Moji prvi. Ja, priznam. Precej prošenj in vprašanj sem dobila, če imam kak recept za slane zelenjavne muffine. Očitno je bil že skrajni čas, da nekaj sčaram. Vedela sem, da ne bodo biskvitni, to mi pač ne gre skupaj. Zato sem se zatekla k receptu za kruhke brez kvasa. Da so res ekstra zdravi sem se odločila, da dodam še ajdovo moko.

Torej kako sem tole pripravila...


100 g ajdove moke Žito
160 g pirine moke Žito
1 zravnana žlička soli
pol žličke sode
pol žličke pecilnega praška (ali vinskega kamna)
1 žlička bazilike
1 žlička origana
1 žlička ostre rdeče paprike

 
60 g kokosove maščobe
100 ml ovsenega mleka
1 žlico kisa

200 ml vrele vode

paradižnik (moj tokrat iz pločevinke, enako dobro bi se obnesel svež)
koruza
korenček
semena po želji


Ajdovo moko poparimo z vrelo vodo. Jaz sem zavrela približno 2 dcl potem pa dolivala po potrebi, da je bila vsa moka poparjena in pocasta. V pirino moko odmerimo začimbe, sodo, pecilni in zmešamo. Dodamo na koščke narezano kokosovo maščobo - naj bo v trdnem stanju. Pomagamo si s pripomočkom za mečkanje krompirja in kokosovo maščobo zmečkamo v moko, da dobimo grobo drobtinasto zmes. Vse skupaj dodamo ajdovi moki in z vilico dobro pretlačimo, da se ajdova moka enakomerno razporedi.
V ovseno mleko vlijemo žlico kisa in ga dodamo k moki. Dobro premešamo. Zmes bo precej pocasta, naj pa ne bo presuha.


V zmes vmešamo še 2-3 žlice sladke koruze, nekaj žlic paradižnika (ki sem ga začinila z malo soli in origana) in nariban korenček - količine po želji prilagodimo. Na hitro premešamo in nadevamo v pekač za muffine. Jaz sem v silikonskem pekla kar brez papirčkov.


Na polovico sem posula še malo mešanih semen in dala v ogreto pečico na 190. Pekla sem jih približno pol ure, vmes sem jih enkrat obrnila in prestavila rešetko višje.



Muffini so zelo sočni in okusni, zelenjavo lahko poljubno zamenjamo. Meni po glavi že hodijo variacije s špinačo, gobicami, čebulo ipd...

Dober tek!

4 komentarji:

  1. Pozdravljeni! Lahko vprašam katero kokosovo maščobo priporočate in ali je tako za slane kot za sladke jedi? Rada bi zamenjala margarino s kakšno bolj zdravo maščobo, pa da seveda ni živalskega izvora. Že vnaprej hvala za odgovor in hvala za vse super recepte, ki jih delite z nami. :)

    Lp, Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljena, za peko in kuho uporabljam Eden kokosovo maščobo. Najde se v hladilniku pri bio/eko zadevah. Je nehidrogenizirana, ni pa hladno stiskana ipd. Imam in uporabljam tudi Cobio kokosovo olje, ki je hladno stiskano in ekološke pridelave, a mi je tako dragoceno, da ga ne uporabljam veliko za peko in segrevanje, ampak v hladnih jedeh ali dodam čisto na koncu, pa za kožo in druge stvari.

    Obstaja tudi kokosova maščoba iz Hoferja, a je delno hidrogenizirana in je ne uporabljam. Vsekakor pa bi lahko rekla, da je vsaka kokosova maščoba boljša od margarine.

    OdgovoriIzbriši
  3. Eden kokosova maščoba ... Kje jo kupuješ?

    OdgovoriIzbriši