sobota, 11. oktober 2014

Oktober, oktober...

Zadnji teden imam neko pospravljalno mrzlico... Prestavljam, pospravljam, urejam otrokove stvari na dosegljiva mesta... huh upam, da ne mine, ker če bo šlo tako naprej, bomo imeli spet red v naši hiši. No, stanovanju.

Priznam da sem se v zadnjih letih malo polenila, res veliko časa namenim otroku in pospravljanje pač čaka.. in čaka.. in čaka. Dokler me ne prime, zgleda :D

Malo se tudi pozna, da sem spakirala škatlo otrokovih  igrač za v klet, kmalu bodo sledila še oblačila, pa bo po omarah spet prostor :) Je pa v vsakem primeru fino narediti čistko na vsake toliko, da se znebimo nepotrebne navlake po stanovanju in s tem nekako osvežimo tudi sebe. Vsaj pri meni je tako, po tem, ko zares pospravim in se znebim odvečne navlake, se zelo dobro počutim, nekako lažje, bolj sveže.

No, kljub temu, da sva pridno pospravljala, sva počela še vse tekoče aktivnosti - dopoldanski in popoldanski sprehod (vreme je bilo krasno!), ustvarjala sva v kuhinji, prvič sem mu dala v roke čopič, družili smo se na pikniku, šli smo malo v Tivoli, najedli smo se pečenega kostanja, pa verjetno še kaj :) Oktober je zakon!










Lepo nedeljo Vam želim!

P.S.: Recepti bodo na Facebooku.

Ni komentarjev:

Objavite komentar