nedelja, 31. januar 2016

Veganske jogurtove miške

Saj ne morem verjet! Da so uspele. In tako dobre!

Hrustljave, dišeče, samoobračalne miške brez jajc in mleka oziroma jogurta.


Okej, to je bila res preizkušnja. Prva mešanica. Bolj slučajno spotoma kot kaj drugega. Ampak WOW. Noro.

V glavi sem nekako predrugačila standardni recept z jajci in navadnim jogurtom. Nisem vedela, če bo sploh kaj podobnega nastalo ali bo vse skupaj ena polomija...

Vzela sem 120 ml sojinega jogurta z borovnico (ta je bil doma), ki se je  presenetljivo dobro obnesel - prav zanimive borovničeve miške :) Prepričana sem, da lahko uporabite katerikoli rastlinski jogurt.
Zraven sem stresla 120 ml pirine moke in potem dodala še eno slabo žlico.
Primešala sem še žličko in pol pecilnega praška.
Pa žličko repičnega olja.


Vse skupaj sem zmešala, dobila precej gosto maso in poskusno spustila prvo žličko v vroče olje. Kakšno presenečenje - takoj se je napihnila, priplavala na površje, potem se je pa še sama obrnila!


Iz tega je prišlo kakih 15 manjših mišk, pri naslednji rundi podvojim!



V Receptu seveda pirina moka Žito ;)


Dober tek!



2 komentarja: