petek, 22. januar 2016

Domače granola rezine

Nekaj za zajtrk, za prigriznit, za na pot, namesto piškota... Izbira je vaša :) Količine seveda prilagodimo po želji, približno pa je šlo takole:

250 g mešanih bio kosmičev Natura
1 žlica kokosovega olja Cobio
pest suhih brusnic
3 žlice kokosove moke
3 žlice trsnega sladkorja
2 srednje velika korenčka, drobno naribana
2 žlici kamutove moke
okoli 100 ml rastlinskega napitka (rižev)



Kosmiče sem zmešala s kokosovim oljem in jih 'popražila' kar v pečici. Na 200 stopinj okoli 10 minut. Vmes sem malo premešala. Dodala vse ostale sestavine, premešala in potlačila v pekač obložen s peki papirjem. (20*30 ali 30*30 cm).



Vse skupaj sem na hitro zapekla še enkrat v pečici in pustila žez noč, da se ohladi.



Mislim, da bi zraven super šlo še kakšno naribano jabolko s cimetom za malo več veziva, poskusim naslednjič vsekakor.

Pečene rezine so krhke in nežne, ravno prav sladke za moj okus, lahko pa sladite tudi z datlji ali javorjevim sirupom, rozinami ipd..

2 komentarja:

  1. Živjo Adriana, čisto pred kratkim sem te odkrila, na fb in preko tega tvoj blog. Kar sem prebrala in pogledala, si eno krasno, pozitivno, odgovorno bitje in tvoj blog mi je zelo všeč. Z veseljem sem te dodala na spremljevalno listo. Glede na to, da si sredi pomembnega 'dogajanja' ti želim vse dobro. Srečno :)

    OdgovoriIzbriši