ponedeljek, 1. december 2014

Decembrsko ustvarjanje: kolaž

Za to dejavnost sem natrgala barvni papir na koščke - pomagati je poskušal tudi škrat, ki pa ni imel potrpljenja s papirjem, ker se ni hotel trgati (je bil res malo trši, sem se še jaz namučila).

Papirčke sem ločila po barvah (pred začetkom sva podebatirala tudi o tem; katera barva je to, kakšne barve je smrečica, kakšne barve bodo okraski...), pripravila 'podlago' - večji list papirja, lepilo in čopič.

S svinčnikom sem na hitro narisala smrečico vsaj za približno orientacijo in sva začela.

Lepilo sva po delih mazala, malo jaz malo on. Potem sva lepila listke. Veliko sem jih polepila sama, ker je imel škrat delo z lepilom na prstih in se mu je vse gor prijemalo :)

Vmes sva šla seveda umit roke, potem pa sva prilepila še vijolične 'okraske'.





Če bo zvečer ali jutri še kaj volje, morda dodava še kaj, potem pa gre na hladilnik. Letos se bova malo pozabavala in okrasila stanovanje, tako da naju čaka še izrezovanje snežink, krašenje papirnatih smrečic, obešanje bunkic...

Vmes pa seveda brskam še za drugimi idejami. Malo sva zanemarila črke in številke - se sicer še spomniva vsaj enkrat na dan, pa ga malo pohecam glede črk in številk, ampak ga ne zanima preveč in tudi ne silim. Čakava lesene črke, ki sem jih naročila preko spleta in upam, da potem pride malo navdušenja nazaj ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar