torek, 17. februar 2015

Oblačenje in obuvanje

Priznam, da do zdaj nisva imela interesa za to ne jaz ne škrat. Pa bi lahko že prej začela, ampak, bolje pozno kot nikoli, ne?

Kak teden nazaj sem ga začela malo hecat s sezuvanjem copat in nogavic. Kadar je želel biti bos sem ga vprašala, če se bo sam sezul... In je poskušal - nekajkrat sem mu že pokazala kako in kaj, tako da mu je kar hitro uspelo :)

No, obuvanje je pa druga zgodba. Včasih se mi zdi tako prisrčno neroden, da se moram malo nasmejat in potem ga razjezi, ko ne gre in priteče, da pomagam. In takrat spet ponoviva 'postopek'.

Pri oblačenju zaenkrat da roke v rokave, do polovice si gor potegne tudi hlače. Glede na to, da v te zadeve še nisem vlagala veliko časa in truda, se mi zdi kar fajn, da nekaj malega že zna :)

 V planu imam tudi malo reorganizacijo oblek, da bo lahko škratek sam poiskal svoje stvari, to bo spet zabaven 'projekt', juhej!

Optimistično upam, da bi do poletja tole že natrenirala. Hmmm... bomo videli.

Pa lep pustni torek vsem !

P.S. Kdaj so se pa vaši škratki začeli sami oblačit?

Ni komentarjev:

Objavite komentar