ponedeljek, 9. marec 2015

Rženi piškoti s čokolado

Ojoj! Že 9. marec jaz pa nekaj štrajkam?! Čeprav se mi zdi, da stalno nekaj prestavljam in pripravljam in fotografiram in razmišljam... ampak potem se ustavi pri tipkanju, izbiranju besed, zbiranju dovolj besed, tvorjenju smiselnih stavkov... in tako naprej in nazaj. Ne vem, a je to ta slavni 'writer's block'? Skratka, zgleda, da bom morala biti bolj disciplinirana in vsak dan kaj natipkat.. Če bo čas in volja in vse pospravljeno! Ne, saj se hecam. Bom bolj pridna, obljubim. Zato najboljše, da kar neham dolgovezit in začnem pisat tale recept.

Super zdrav, lahko bi bil tudi brez sladkorja in popolnoma veganski!

Torej za piškote:

2 skodelici rženih kosmičev (1 skodelica = 240ml)
1 zvrhana žlica rožičeve moke
1 žlička pravega kakava v prahu
2 žlici rjavega sladkorja
1 banana, pretlačena
5 žlic (na sliki bela žlička - ameriške mere) kokosove maščobe
3 žlice riževega mleka
2 žlici ajdove moke



Za preliv:
80g temne čokolade z visokim odstotkom kakava
1 žlica kokosove maščobe

Vse sestavine za piškote zmešamo v posodi, masa ravno ne drži skupaj, kot navadni piškoti, zato sem jih pekla v pekaču za muffine. V vsako vdolbinico sem nadevala dobro žlico mase in potlačila s kozarcem. Pekla sem na 180 stopinjah, kakih 15-20 minut.

Piškote ohladimo, stopimo čokolado z maščobo in prelijemo po piškotih.

Dober tek!

P.S.: Tistih dveh žlic sladkorja ne bi pogrešala, ker je banana dosti sladka, pa tudi rožičeva moka doda nek sladkast okus. Krasni piškotki na hitro.





Ni komentarjev:

Objavite komentar