sreda, 20. maj 2015

Grad Kromberk (Select Box)

Za novoletno darilo smo dobilo eno zanimivo zadevo. Select Box Miza za dva. Možnost, da si sami izberemo restavracijo in gremo nekam na kosilo s tremi hodi. Odločitev je nekako padla name, ker najbolj 'kompliciram' :) Dolgo sem izbirala, preverjala in na koncu izbrala Grad Kromberk. Po elektronski pošti sem preverila, če je pri njih možna veganska ponudba in dobila prijazen odgovor, da meni sestavljajo sezonsko in čisto po dogovoru.

Na eno soboto smo se odpravili proti Kromberku. Dan je bil lep in sončen in vedela sem, da ga bomo lahko polno izkoristili. Tudi s tem namenom sem izbrala to lokacijo, da lahko še kaj vidimo, se sprehodimo in ne samo najemo.

Že v mejlu sem sporočila, da bo z nami tudi otrok in pričakala nas je krasno pripravljena miza - škratku so dali nekaj igračk, otroški pribor, stol in kozarček. Počutil se je kot princ!


Dejansko sem bila prijetno presenečena, da nimajo sestavljenih menijev. Kuhar pri mizi ponudi možnosti, ki so sezonske in popolnoma spremenljive. Zame je pripravil kompletno vegansko (in po vrhu še brezglutensko) pojedino :)

Predjed: Bučka in koromač z balzamičnim kisom in semeni (presno)


Glavna jed: Rižota z žafranom in šparglji ter koprivinim pirejem (Ker nočem nikogar užaliti sem tudi tokrat potrpela rahlo 'hrustljav' riž :) Lahko bi se kuhal še minutko ali 5 :D)


Sladica: Karamelizirane baby banane s pomarančnim preliom in pinjolami


Poleg smo dobili še domač jabolčni sok, ki ga je večino spil otrok, kar je potrditev, da je bil res dober. Oči je imel mesni meni, ki mene ne gane in ga tudi nisem fotografirala. Za deteta so pripravili govejo juho, potem pa še krompirček in svinjski zrezek po dunajsko - nisem bila ravno navdušena, a ker tega doma tako ali tako ne je, sem zamižala in pustila pri miru.

Posebej moram pohvaliti odnos in postrežbo, ki je bila res vrhunska in odtehta tudi rahlo surovo rižoto. Resnično smo se počutili kot royalty.

Po tem, ko smo si dobro napolnili želodčke in se malo spočili, smo odšli še malo naokoli, da so ogledamo grad. Okolica je prekrasna, zelena in 'zgodovinska' :)







Prav vesela sem, da smo šli in iz tega naredili malo pustolovščino. Krasno preživet dan v družbi mojih dveh najljubših fantov!

Na gradu imajo tudi poročni urad. Tako so nas prevzeli, da sva začela razmišljati kako bi bilo, če bi se poročila kar na Kromberku!










Ni komentarjev:

Objavite komentar