četrtek, 3. september 2015

Rojstnodnevna senzorična škatla: Darilo!

Vau! Ne morem verjet, da naš mali škrat praznuje že svoj tretji rojstni dan! Kdaj so minila ta tri leta?!


Neizmerno sem vesela, da imam tako fajn otroka, neizmerno hvaležna, da sem lahko z njim doma in neverjetno ponosna nanj.

Za ta rojstni dan sem se odločila, da mu pripravim prav posebno senzorično škatlo - škatlo daril!


V trgovini sem izbrala nekaj malenkosti in nekaj 'neumnosti' :) in jih zavila vsako posebej, da se bo moral malo potruditi in jih odviti.


V škatli se je znašlo naslednje:
- voščenke
- škarje
- blok za risanje
- milni mehurčki
- domine
- smetarski tovornjak s kanto
- mini bager
- mini avtomobilčki





Seveda ni manjkala niti torta! Sladkali smo se in igrali ter skupaj preživeli res krasen dan. Dete je utrujeno zaspalo ob 22ih, jaz pa tudi prijetno utrujena počivam :)



Lahko noč!

Ni komentarjev:

Objavite komentar