ponedeljek, 6. februar 2017

Končno difuzor!

Eterična olja uporabljam že kar nekaj časa, pa do zdaj nisem imela niti želje niti 'potrebe' po difuzorju. No, vsaj tako sem mislila. Ko sem tegale zagledala, pa sem vedela, da bo moj!
Noben difuzor mi ni bil še tako všeč kot ta. Pač vizualno. Kaj čem, včasih izbiram stvari tudi po videzu. Joj, kako sem plehka :D Hec hec, pa vseeno, rada imam lepe stvari in tale difuzorček mi prav paše v spalnico.

Zdaj nam skupaj z air washerjem pomagata, da se pozdravimo do konca. Glasnost je res nizka, nam pa dela air washer praktično cel dan, tako da se difuzorja sploh ne sliši čez šum.

Difuzor pokrije 30 m2, jaz ga imam v spalnici, ki je najmanjša in ker mi tam najbolj prav pride, navadno dela med spanjem, sicer eterična olja nanašam z baznim oljem na kožo. Prižgemo ga pred spanjem, čas delovanja se lahko nastavi, razpon pa je od 30 do 180 minut.


Meglica je krasen efekt te zadevice, mojim otrokom je sploh všeč. Spreminjajoče se lučke so pravi žur, obvezno imamo pred spanjem zvečer še lightshow. Vonj je nežen, meni ravno prav, ker ne maram močnih vonjev.





Čiščenje je sila enostavno, malo ga obrišemo s krpo, na katero lahko damo malo kisa. Za delovanje se uporablja navadna voda iz pipe.

Svoj difuzor lahko naročite tukaj (za 40 m2 pa lahko poskusite tega)

Jaz že razmišljam o še enem za v dnevno sobo :)


1 komentar:

  1. Pozdravljena,
    jaz imam istega, seveda brez rožic. Zato me zanima, kje lahko kupim te lepe rožice? Je dosti bolj simpatičen z njimi.

    Lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši