torek, 11. november 2014

Številke 1-10

Črke so že dolgočasne, pa smo pokukali še malo k številkam :) Saj ne, je pa res kazal izjemen interes tudi za številke. Kadar sva se sprehajala po parkirišču je prebral vse registrske tablice in me spraševal za številke - 1, 2 in 3 je že poznal, ostalih pa ne.

Potem sem mu napisala številke in narisala zraven krogce, zdaj dostikrat stoji tam pri vratih, pa malo pogledava kako in kaj, opažava razlike med 1 in 10, kometirava barve in podobno. Se mi pa zdi, da mu je bolj všeč, če ima lahko pred sabo in dejansko nekaj dela s tem, tako da sledi še ena verzije - naredila bova številke 1-5 in bova štela z lešniki. Kasneje bova šla tudi do 10, a za zdaj se mi zdi pet številk dovolj.


Če bo možnost in prostor bom uredila kotiček za matematiko, ali pa vsaj eno poličko, ki bo temu namenjena (poskusila bom urediti po Reggio Emilia konceptu) - (to krasno idejo sem pobrala pri Žogice in kravate).

Ni komentarjev:

Objavite komentar