torek, 19. april 2016

Barve na več načinov

Včasih mi prav na hitro kane kaka ideja v glavo. Zanje čase je moja glava bolj polna kot kadarkoli in zmanjkuje časa, da si sploh zapišem vse, kaj šele da naredim in uresničim. No, ampak tokrat mi je pa nekaj uspelo spet pripravit za škrata. Še posebej pa sem vesela, ker so mu bile aktivnosti zelo všeč, z veseljem je ponovil dvakrat in si dal še sam dodatno delo :)

Najprej sem mu na barvne kartončke napisala barve, izbrala avtomobile in dala navodila. Takoj je vedel za kaj gre in ko je 'sparkiral' vse avtomobilčke je hotel še listke in je barvno razporedil po listkih skoraj vse svoje avtomobilčke (in ni jih malo!).



Tudi druga aktivnost je bila 'obarvana' :) Izbrala sem rumeno, oranžno in rdečo, lepe tople barve (no pa saj so vse barve lepe :) ). Tudi ta naloga mu je bila všeč in je dvakrat preložil vse kar je imel v košari. Obe nalogi imata tudi kontrolo napake, saj pri barvah otrok hitro opazi, da nekaj ni prav in izstopa. Tako je škrat na primer rumeno stvar skoraj pospravil v rdeč predalček in kaj hitro ugotovil, da ne paše zraven.



Na koncu pa je sledila še zabava s ščipalkami (to si je izbral čisto sam in se kar nekaj časa motil), potem pa so ščipalke naenkrat postale krokodili, ki so nam hoteli pojesti prstke, a smo k sreči vsi zbežali preden se je to zgodilo :D :D





Ni komentarjev:

Objavite komentar