četrtek, 7. april 2016

Korenčkove kroglice

Korenček mi je ena tako kul zelenjava, da ne morem povedat. Znajde se v skoraj vsakem kosilu :O Vedno pa iščem nove zanimive načine, da ga vključim v jed. Tokrat sem se lotila korenčkovih kroglic. Živo oranžna barva se ohrani tudi po pečenju in s pravimi začimbami skoraj ne vemo, da jemo korenje (če ga slučajno kdo ne mara preveč, ampak jaz si kaj takega sploh ne predstavljam!).

Porabila sem dobre pol kile korenja. Skuhala sem ga v slani vodi, odcedila in dala v multipraktik skupaj z začimbami: pol žličke timijana, malo zelene, sol, poper, kurkuma. Poleg pa še 2 žlici čičerikine moke in 2 žlici ovsenega zdroba (tekstura je bolj podobna moki kot zdrobu, je pa bio iz Hoferja). Dodala sem še žlico olivnega olja in zmiksala. Masa je bila kar mokra zato sem dodala še drobtine - tako so kroglice rahlejše, z moko bi bile bolj goste, zbite.



Oblikovala sem kroglice in jih povaljala v drobtinah s sezamom. Popekla sem jih na malo olja okoli in okoli. Lahko bi jih spekla tudi v pečici.


Zraven se odlično poda pomaka iz sojinega jogurta s svežimi zelišči (manjka fotografija, ker smo vse pojedli.)



Ni komentarjev:

Objavite komentar