petek, 25. julij 2014

Obesimo perilo!

Danes je bil zelo ustvarjalen dan. Škratku sem pripravila dve novi aktivnosti. Tretja je še v delu.

Dostikrat, ko obešam perilo se igra s ščipalkami za perilo in se steguje, da bi zraven obešal.

In dobil je svojo 'obešalnico'...





Vzela sem eno malo večjo kartonasto škatlo, jo malo olepšala, izrezala sem dve luknji na vsaki strani  in napeljala vrvico za obešanje. V košarico sem mu dala krpice in ščipalke ter demonstrirala aktivnost.  Ščipalke sem kupila v kompletu 4x4 barve in bodo prišle prav še pri drugih aktivnostih (štetje, barve, razvrščanje...). Tudi krpice bodo dobile vsaj še eno nalogo. To je odlična prednost materialov in aktivnosti, ki jih lahko naredimo sami doma - vse ima ogromno možnosti uporabe.

Druga aktivnost pa je prenašanje s pinceto. Vaja za fino motoriko, koncentracijo, natančnost...

Plastično pinceto sem dobila poleg sterilizatorja, penice so polnilo iz ene pošiljke, posodica za led in skodelica sta že dolgo pri hiši.


Noč!

Ni komentarjev:

Objavite komentar