torek, 10. november 2015

Makarončki s čičerikino omako

Ker je tale omakica res čisto zimprovizirano a prav krasno uspela, bom kar napisala recept oziroma kaj in kako sem naredila.

Prejšnji večer sem namočila pol večjega kozarca čičerike - do jutra je bil poln, seveda.

Potem sem to skuhala in še vedno nisem čisto vedela v kaki obliki jo bomo pojedli. S škratom sva jo zobala kar tako iz skodelice, ker je tako dobra.

Potem pa ugotovim, da nimam več veliko čsaa za packanje, saj bo treba malo počivat (spat). Zato so se na hitro skuhali makarončki zraven pa sem se lotila neke omake.

Čičeriko sem z nekaj vode (v akteri se je kuhala) dala v blender, dodala olivno olje - žlico ali dve, malo limoninega soka, nekaj listkov peteršilja, kurkumo, sol in poper. Vse skupaj sem blendala. Ker pa j šlo zelo na suho oziroma se sploh ni kaj veliko obračalo in blendalo, sem dodala še pol deci kokosovega mleka, ki je bilo odprto v hladilniku (lahko bi dala tudi kako drugo tekočino). Toliko časa sem po malem dodajala, da se je zblendala ena srednje gosta omaka - bolj redka kot, če bi delala namaz iz čičerike recimo. Ko sem bila zadovoljna z okusom in gsototo sem vse skupaj primešala k makarončkom. Lepo se je razporedilo, a sem dodala še malo kokosovega mleka, da je bilo bolj sočno. V loncu sem pustila tudi nekaj celih čičerikic in jih vmešala na koncu zraven.

Super kosilo, ostalo je še malo za večerjo. Naslednjič dodam še malo kvasnih kosmičev, ki sem jih končno nabavila zadnjič. Da si še malo oaljšate lahko čičeriko namakate čez dan, skuhate zvečer in potem naslednji dan kosilo skoči na mizo 1-2-3!

Zraven sem postregla vloženo rdečo peso.


Dober tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar