petek, 24. junij 2016

Jedilnik 3.dan (Izziv z Mami je doma)

Vroče je, vroče! Zato danes še posebej veliko vode, z limeto.

Zajtrk: danes 3 dcl vode z limeto, nato kava (Včeraj sem šla prepozno spat in sem bila zjutraj čisto zaspana. Zato najprej voda, da 'zalaufa' sistem, potem je pa bila kava kuhana prej kot smoothie narejen...)
Sprehod srednje hitra hoja, 2 uri (Odpravili smo se na hitro, saj je že postajalo vroče in sem želela biti ob 12ih nazaj doma, pozabila sem v nahrbtnik dati vodo in prigrizek - jah kaj čem :D Na sprehodu sva bila s škratom že malo lačna in sva zavila v pekarno po sezamovo pletenico (ziher ni bila veganska, ampak bližnji mercator je že cela druga operacija - pot nazaj domov pa tudi, zato sem presodila, da je v tistem trenutku kruh iz pekarne manjše zlo :O :) )
Malica oziroma pravi zajtrk: jagodni smoothie (banana, domače jagode, ovseni napitek, eko marelice)
Bloganje in joga (otroci spijo!!!) 30 minut Priporočam tale video, punca zelo sproščeno in spodbudno nagovarja vse mamice in luštna je tale vaja. Poskusite. Tudi 5 minut je super!
Kosilo: smoothie no.2 mango, banana, marelice, jagode, ovseni napitek, voda - odličen je bil! Prevroče je bilo za kuhanje in smo si privoščili kozarček oranžno rdečega :)
Večerja/kosilo no.2: Pomfri (tak, ocvrt, v kokosovem olju). Sanjala sem ga že kak teden, v zmrzovalniku pa je bil že kar nekaj časa. Na to se zelo redko spomnim in tudi kadar se, ponavadi traja, da naredim. Meni se ga je res zluštalo in sem ga pač naredila, pojedla porcijo in zdaj sem 'rešena' za nekaj časa. Resnično, če si ugodim pri kakem takem cravingu (idealno bi bilo če jih ne bi bilo in tudi to je možno...), dam to iz sistema in grem naprej. Vsekakor, če imate voljo in željo po boljši večerji, kot je bila naša....Super! Predlagam kakršnokoli presno ali kuhano zelenjavo :) Jaz bom imela še eno večerjo in sicer sadje. Danes sva se s škratom ustavila pri Prlečki v Jaršah in dobila domače jagode in eko marelice, pa še ajdov namaz. Ker dopoldne nisem pojedla skoraj nič pametnega, sem popoldne vse nadoknadila in pomalicala kar nekaj jagod, marelic in malo kruha z ajdovim namazom.
Sprehod, ura in pol
Večerja no.2: kot rečeno jagode in marelice

Jutri bo treba v trgovino. Najbrž bom pokurila nekaj ekstra kalorij, ker bom s čmrljema odšla v Hofer. Na seznam sem dala šampinjone, korenje, krompir in čebulo. Pa banane, mango, avokado in še kaj, če mi bo všeč. Verjetno bom vzela tudi paket listnatega testa, da se bomo malo sladkali :D Pa suho sadje in oreščki manjkajo.





Če boste kupili avokado, vzemite 2. Naredili bomo masko za lase ;)

Joga video za danes.

Ni komentarjev:

Objavite komentar