nedelja, 26. junij 2016

Jedilnik 6.dan (Izziv z Mami je doma)

Včeraj oz. danes okoli pol 1ih ponoči sem jedla grisine - ne vem kam to spada večerja/zajtrk, včeraj/danes?... tako mi je krulilo v želodcu, da ni bilo druge :)

Zajtrk: smoothie z banano, avokadom, mangom, pomarančo, kokosovo vodo (Pozabila fotografirat preden je zmanjkalo, ups.)
Malica: grisin z rožmarinom, nekaj oreščkov z rozinami in brusnicami
Kosilo: pire in rdeči ohrovt (namesto zelja), malo manj je rdeč, ker dete ni veselo, če jem paradižnik, sicer pa približno po tem receptu Deževje nas je malo polenilo, ni se nam dalo ven dopoldan, zato sem škrata zaposlila v kuhinji, kjer mi je opral krompir, degustiral korenček, preveril, če peče čebula in 'pomil posodo'. Fino, ne?
Malica: banana in jabolko
Sprehod 2 uri
Večerja: od kosila je ostalo za pest svežega ohrovta, ki ga nisem porabila. Zato sem ga dala kar v sendvič - ena plast ajdov namaz, druga humus, vmes pa ohrovt v solati (bučno olje, sol, balzamični kis)







-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Presenečenje za VSE, ki spremljate izziv in preberete moje objave in pametovanja do konca :) Če še nimate svoje knjigice Vsakdanja peka brez jajc in mleka, jo lahko zdaj naročite po posebni znižani ceni 7 EUR + poštnina (skupaj torej 8,50 EUR). Naročilo lahko oddate na mail: mamije.doma@gmail.com ali v inbox (zasebno sporočilo) na FB strani Mami je doma. Akcija traja do konca izziva.

Ni komentarjev:

Objavite komentar