sreda, 3. avgust 2016

Moja druga torta z agarjem

Hmmm, najprej sem slišala za to čudo. Leta kasneje sem ga končno enkrat kupila v trgovini. In zdaj pol leta po tem, sem ga odprla in z veseljem začela čarati neko sočno in svežo mango torto s sojinim vanili jogurtom... Eh. V smeteh je končala :(

Sem mu (in sebi) dala še eno šanso in po nekaj konkretnih nasvetih ene prijazne duše... je nekaj nastalo. Lepa je, strdila se je kot sem si zamislila. Pofotografirala sem jo za prakso, recept pa kdaj drugič - čeprav je čisto okusna, samo manjka nekaj... se veselim eksperimentiranja... Je pa sicer brez glutena in vsebuje zelo malo kokosovega sladkorja. Ne vem kako bi jo poimenovala... Okus je kokos in vanili in jabolčna pita :)

Če ne drugega, sem uspešno uporabila agar agar in se spet nekaj naučila, da bom naslednjo pofotkala še lepše.






Ni komentarjev:

Objavite komentar