ponedeljek, 25. julij 2016

Malinina smoothie bowla

Opažam, da je možno, da imam tudi jaz kaka sensitive periods (iz Montessori)... imam obdobja, ko sem skoraj obsedena  z eno stvarjo - ali so to pite, fotkanje, krožniki, določene sestavine, karkoli... opazim, da nekaj časa veliko o tem razmišljam, raziskujem in ko naredim, me za nekaj časa mine. Tako sem po 'nesreči' spet padla malo noter v fotografiranje hrane, kompozicijo, svetlobo, nastavitve.. in pregledala in prebrala ogromno gradiva, naredila zapiske.... in seveda, treba je preizkusiti tudi v praksi. Zato danes eno čisto osnovno fotkanje, za poskus. Manjka mi nekaj različnih ozadij, podlag... to bo prišlo zdaj na vrsto - upam. Skratka, malo sem se poigrala in nekaj je nastalo. Mnenja, komentarji, kritika... dobrodošlo.

Pa še recept, da ne bo čisto brezvezna objava:

2 banani
3 žlice ovsenih kosmičev
2 dcl kokosovega mleka
1 skodelica zmrznjenih malin
nekaj koščkov ananasa (po želji)




1 komentar:

  1. Zelo lepo. Mene tudi takole po obdobjih drži :)) Tole so lepe fotke, kako si pa fotografirala, s kakšnimi nastavitvami?

    OdgovoriIzbriši