nedelja, 13. marec 2016

Ovseni napitek - drugič

Ovseni napitek smo že delali. Večkrat. Vedno po istem receptu, brez dodatkov. Jaz sem ga uporabljala predvsem pri peki namesto kupljenih napitkov (ker je veliko ceneje!).

Pa vseeno sem si želela, da bi lahko doma naredila užiten ovseni napitek. Tak, ki bi ga lahko pila samega.

Nekje sem zasledila, da napitek ni sluzast, če ovsene kosmiče dobro speremo. In sem testirala. Preden sem jih namočila sem jih spirala tako dolgo, da je bila voda čista. Nato sem pustila namočene čez noč. Zjutraj sem vodo odlila in zopet dobro sprala.

V blender sem dala skodelico kosmičev (mere približno poljubne, razmerje pa tudi) in dve skodelici vode, vanilijev sladkor, dve žlički trsnega sladkorja, ščepec himalajske soli in pol žličke kokosovega olja Cobio.

Vse skupaj sem blendala minutko ali dve nato pa precedila čez tetra krpico, dodala sem še skodelico vode.

Skoraj s strahom sem poskusila napitek. Ampak presenečenje! Vau, je bil dober. Res užiten. Piten kar tako, ne le v pecivih!

Priporočam, resnično, tudi tole s spiranjem kosmičev pred namakanjem je res delovalo. Napitek je bil resnično dober in kremast. Morda naslednjič dodam še malo indijskih oreščkov za ekstra kremasto teksturo.

Delala sem z manjšo skodelico, tako da sem dobila okoli 500 ml napitka.


Ni komentarjev:

Objavite komentar