četrtek, 17. marec 2016

Veganski burger polpet s špinačo

Spomnila sem se na tiste sojine koščke Natura, ki sem jih že enkrat preizkušala. Tokrat sem si zamislila, da poskusim narediti polpete, take ki so primerni za v sendvič in skupaj s prilogo tudi za kosilo. V hladilniku je bilo še nekaj bio sveže špinače, ki sem jo želela vključiti v obrok.

Nastali so krasni polpeti, zelo sočni, pa vendar niso razpadli, hrustljavo zapečeni, lepe barve in zelo okusni.

Najprej sem po navodilih namočila sojine koščke. V vročo vodo sem jih stresla najbrž kakih 250-300 g. Dodala sem žličko konopljine soli in pustila (vmes sem delala nekaj drugega zato so se namakali dlje kot bi bilo potrebno). Po kake pol ure sem koščke odcedila (samo čez cedilo, nisem se posebno trudila, da bi spravila ven preveč vode) in dala v posodo. Potresla sem jih z začimbami - malo bazilike in origana, kurkume, še malček piranske soli in sušene zelene ter dve žlici sezama. Dobro sem premešala in potresla z žlico pirine moke. dodala sem tudi špinačo, ki sem jo na hitro blanširala, da je ovela. Masa je bila mokra, a se je zelo lepo oblikovala. Naredila sem 4 konkretne polpete in jih popekla na olivnem olju - počasi, vse skupaj kakih 10 minut. Iz ostale mase sem oblikovala še 6 malo manjših polpetov in jih spravila v zmrzovalnik.





Mislim, da mi je tale varianta skoraj bolj všeč kot tista stročnata (leča, fižol ipd). Tudi škrat, ki jih je z mano pripravljal, je bil precej zadovoljen. Definitivno priporočam, da poskusite.



Ni komentarjev:

Objavite komentar