četrtek, 10. marec 2016

Veganski 'mlečni' riž iz pečice

Testirala sem, če postopek za proseni narastek deluje tudi narižu.

Deluje! Kako je fajn, ko se malica/večerja praktično sama pripravi. Sploh so mi zakon stvari, ki jih lahko pripravim v pečici, ker potem mi ni treba stat za štedilnikom in pazit in mešat.

Tako sem v pekač namešala:
1 skodelico riža (poljubne velikosti) Arborio Zlato polje
3 skodelice tekočine (1 skodelica ovsenega mleka, 1 sojinega mleka, 1 skodelica kokosove vode iz mladega kokosa)
2 žlici sladkorja (ali morda še manj, če dodajate sladko sadje)
2 žlici kokosovega olja Cobio
nekaj narezanega suhega sadja (marelice, brusnice)

Pekla na 190 45 minut in pojedla cel pekač :O

Dober tek!



 (Fotografije so ekstra povprečne, ker ni bilo časa/priložnosti/svetlobe za kaj boljšega... Drugič!)

3 komentarji:

  1. Super recept. Poskusila in uspelo. V drugo sem naredia riž z zelenjavo, bilo je zelo okusno.��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. o, krasno! ja, tudi rižoto se da naredit, je super ko se samo skuha :)

      Izbriši
  2. Tale recept je odličen! Preizkusila sem z rozinami in je bil odličen! :)

    OdgovoriIzbriši