petek, 4. december 2015

Čokoladni piškoti brez glutena

In verjeli ali ne, neverjetno mehki, čokoladni in dobri! In s samimi zdravimi sestavinami. Pa povrh vsega še ultra ekstra super duper preprosti za naredit.

Potrebujemo:
50 g kokosovega olja Cobio
120 g kvalitetne temne veganske čokolade
15 g pravega kakava
85 g kokosovega sladkorja s cimetom Cobio
130 g riževe moke
45 g čokoladnega puding praška (brez glutena) ali koruznega škroba
1 žlička sode bikarbone
1 večja banana
60 ml kokosove vode Koh Coconut

Priprava:
1) Kokosovo olje stopimo, postavimo na stran
2) Čokolado stopimo, postavimo na stran
3) Natehtamo vse suhe sestavine v posodo in zmešamo
4) Banano gladko zblendamo s kokosovo vodo
5) Vse sestavine združimo v posodo s suhimi in premešamo, da dobimo svetlečo se maso, ki odstopa od posode
6) Postavimo v hladilnik za lažje oblikovanje, vsaj za eno uro
7) oblikujemo kroglice malo manjše kot oreh in jih razporedimo na pekač obložen s peki papirjem, nekaj cm narazen
8) Damo na hladno še za pol ure (Jaz sem pekač dala kar na balkon.)
9) Pečemo v pečici ogreti na 170-180 stopinj 15-20 minut.

Iz te mase dobimo med 30 in 40 piškotkov.


Piškoti bodo razpokali, na dotik bodo še vedno malo mehki.
Priporočam in dober tek!





3 komentarji:

  1. Živjo, super recept :) Mi prosim zaupaš katero vegansko čokolado kupuješ ter kje :) Če mi poveš celotno ime. Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najdem v Kalčku, pač poiščem, ovitek je že v smeteh, imena se ne spomnim. V kaki drugi lokalni trgovini pa se najde Lindt čokolada (nazadnje sem imela 99% kakava, pa je precej huda, mislim, da 85% je tudi veganska)

      Izbriši
    2. Danes sem našla v Hoferju čokolado brez mleka ipd. Sicer lahko vsebuje sledove, a nas to ne moti, ker nimamo nikakršnih alergij ali težav. Moser Roth 85% kakava, sestavine: kakavova masa, kakavovo maslo, sladkor, manj masten kakav, emulgator sojin lecitin, izvleček vanilije.

      Izbriši