torek, 15. december 2015

Kaj gre z mano v porodnišnico?

Ena velika lepa črna torba. V njej pa:

  • porodni načrt, materinska knjižica in zdravstvena kartica
  • 1 mali kozarček kokosovega olja Cobio
  • mrežaste hlačke Tosama
  • paket vložkov Vir80
  • blazinice za prsi DM
  • prigrizki - veganske sezamove ploščice, čokoladica, sadje
  • voda
  • nogavice
  • spalna srajca
  • pižama
  • halja
  • robčki
  • nekaj reklamnih paketkov multi-mam
  • copati
  • brisača 2x
  • elastika za lase
  • zobna ščetka
  • zobna pasta
  • milo
  • modrc za dojenje



Za vsak slučaj bom šla iskat še nastavke za dojenje, čeprav ne pričakujem težav, sem pa vseeno rada pripravljena.
  • telefon
  • polnilec
  • fotoaparat
  • pisalo in beležka
V torbi za dojenčka pa je pripravljeno:
- dva bodija na preklop
- plišast pajacek
- dvoje hlačke
- bombažni pajacek
- nogavičke
- volneni copatki (sem jih dobila pri prvem, zato jih bomo uporabili še tokrat, sicer sama nisem kupila nič volnenega) in kapica
- bombažna kapica
- rokavičke proti praskanju
- dudica
- 3 tetra plenice
- odejica iz flisa
- flanelaste tanke odejice
- zimski pajacek
- pleničke (še čakajo na nakup, za začetek bomo poskusili Bambo, razmišljam pa tudi o pralnih pleničkah)

 
 
 

Najbrž itak vsega trikrat preveč, a rezerva tudi včasih prav pride, nikoli ne vemo kaj se zgodi. Morda na seznamčke do konca dodam še kakšno stvar, vendar zaenkrat mislim, da je to to.

Iz porodnišnice jo nameravam pobrisati kolikor hitro se bo le dalo, ker so mi zdravstvene ustanove strašno stresna zadeva in doma se vsi bolje počutimo.

Če se spomnite še na kakšno stvar (ki ni Bepanthen ali kaj podobnega)... z veseljem preberem!

Še mesec in pol, če zdržimo do konca! Juhuhu :)


1 komentar:

  1. Ooo, potem imaš pa rok konec januarja tako kot sem ga jaz imela leto:) Pridna, da imaš vse že pripravljeno, jaz nisem imela in sem morala 14 dni pred rokom roditi zaradi nekih komplikacij in sem še pred odhodom panično pakirala in prekuhavala dudo:) Vidim pa, da pričakujete še enega fantka:)
    Jaz bi s sabo vzela še kakšno knjigo ali revijo, ker pri ta drugem mi je bilo kar malo dolgčas, ker je veliko spal:)

    OdgovoriIzbriši